wtorek, 1 lutego 2011

Sfinks

Sfinks załatwił sprawę klątwy a dokładniej moja simka odnalazła posąg w Sfinksie i przebłagała go. Klątwa została zdjęta i nawet uzyskałam dwudniowe błogosławieństwo! :) Grobowiec spenetrowałm w całości - łącznie z tą częścią, która się zaczyna koło platformy widokowej przy zadzie Sfinksa... ;) Zajęło mi to zaledwie trzy simowe dni (noclegi w grobowcu - obowiązkowe! ^^).
Po tej przygodzie należałoby podnieść poziom wizy w Egipcie i nawet już się zgłosiłam do tej pierwszej przygody, ale niestety ostatnio na przyjemności takie jak gra trochę brakuje mi czasu, bo rozpoczął się nowy semestr...
Chwilowo więc muszę zrobić sobie przerwę i w grze i w blogu, ale mam nadzieję, że szybko się uwinę z całym swoim szkolnym "rozkładem jazdy", zorganizuję się i będę mogła powrócić zarówno go gry jak i do Was. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz