wtorek, 11 stycznia 2011

Na dobry początek

Witam wszystkich fanów i wszystkie fanki gry symulującej życie - The Sims. To gra bardzo nietypowa i jedyna w swoim rodzaju. Grają w nią ludzie w każdym wieku (od 6 do 106 lat ;)  ) i obojga płci. Na swoim blogu będę się starała odpowiedzieć na ewentualne pytania czytelników dotyczące rozgrywki gry The Sims 3 + dodatki ( póki co mam Wymarzone Podróże, Kariera i Po Zmroku). Dwa ostatnie mam dopiero od kilku dni,więc sama się dopiero "uczę" karier, życia w nocnych klubach i relacji z Osobistościami oraz Wampirami.
Ostatnio miałam dość śmieszny przypadek, kiedy moja simka będąc w podrózy po Francji zdetonowała toaletę w miejscu publicznym (chciałam sprawdzić jak wygląda detonacja... ;)  ), a ponieważ miała jedną gwiazdkę "osobistości" to paparazzi tylko czekali na taką wpadkę simki! :D  Ja się śmiałam, ale mojej simce nie było do śmiechu, bo przez trzy simowe dni miała nastrójnik "publiczna kompromitacja" czy coś w tym rodzaju (-25 do nastroju). Dlatego też odradzam takie zachowania w miejscach publicznych simom mającym jakiekolwiek gwiazdki "osobistości". ;)
Jednakże ten blog nie bedzie tylko o życiu simów... Czasami pewnie też się pożalę jakie to mam ciężkie życie... :D
To na razie tyle... Jestem ciekawa czy ktokolwiek się zainteresuje tym blogiem... ;)
P.S. Nie pytajcie mnie jak zaradzić jakiemuś problemowi technicznemu z grą, bo najprawdopodobniej nie będę umiała na nie odpowiedzieć, ale być może podam linki do miejsc, w których znajdziecie odpowiedzi na te właśnie pytania.
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz